önskemål: lista

Det är tur att jag hade tråkigt såhär på Måndagskvällen, jättetråkiga svar men det blir säkert bra?




1. Hur gammal är du om fem år? oj haha, 22 om jag har räknat rätt!

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Amanda

3. Hur lång är du? 164

4. Vilken är den senaste filmen du sett? Never say never

5. Vem ringde du senast? mammma

6. Vem ringde dig senast? mamma, haha

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? okej! :)

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? sms, eller beror helt på vem det är jag ska fåtag i eller prata med

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? inte gifta, inte skilda. sambos, de är förlovade

10. När såg du senast din mamma? 1 timme sedan

11. Vilken ögonfärg har du? gröna tror jag

12. När vaknade du i dag? första gången 06.04, och nej jag gick inte upp då

13. Vilken är din favoritjulsång? "All i want for christmas is you" är en finfin klassiker ;)

14. Vilken är din favoritplats? oj, alla varma ställen

15. Vilken plats föredrar du minst? haha jag vet inte, vilken fråga?!

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? då är jag ju liksom 27, så förhoppingsvis har jag börjat tänka på barn och kanske har jag något också. Sen hoppas jag att jag jobbar då! :)

17. Vad skrämde dig om natten som barn? ormar, haha!

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? skratta mycket? det var nog inte så längesedan, mitt minne sviker mig :(

19. Hur stor är din säng? 160

20. Har du stationär eller bärbar dator? bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig? inte helt utan, inte fullt påklädd ;)

22. Hur många kuddar har du i sängen? just nu 4 stycken

23. Hur många landskap har du bott i? 1

24. Vilka städer har du bott i? Karlstad

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? skor

26. Är du social? nej, eller mot de jag känner ja!

27. Vilken är din favoritglass? ingen glassälskare, men de flesta magnum är ju goda

28. Vilken är din favoritefterrätt? som att fråga svart eller vitt, kan inte ge ett svar!

29. Tycker du om kinamat?  ja jo men det sjunker ju ner

30. Tycker du om kaffe? det funkar, jag har lärt mig. vuxenpoäng

31. Vad dricker du till frukost? kaffe eller juice

32. Sover du på någon särskild sida? av sängen då eller vadå?

33. Kan du spela poker? nja inte så bra!

34. Tycker du om att mysa/kela? det är väl trevligt ja!

35. Är du en beroendemänniska? vad menas med det då? haha 

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? ja ett par stycken faktiskt!

37. Vill du ha barn? i framtiden om de inte skriker 

38. Kan du några andra språk än svenska? engelska, och liiite spanska

39. Har du någonsin åkt ambulans? aldrig!

40. Föredrar du havet eller en bassäng? havet

41. Vad spenderar du helst pengar på? helst? kläder eller skor

42. Äger du dyrbara smycken? nej kan jag inte påstå 

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Big Brother, ser inget annat?

44. Kan du rulla med tungan? jappppp

45. Vem är den roligaste människan du känner? känner många roliga personer och alla är roliga på olika sätt så kan inte svara!

46. Sover du med gosedjur? nej

47. Vad har du för ringsignal? ljudlös, inte en aning vad jag har för signal annars ens!

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? mamma har nog

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? täcket, eller det man har på täcket

50. Flirtar du mycket? nej kan jag inte påstå

51. Kan du byta olja på bilen? visst vettu, handy man! eller inte nej, jag kan inte!

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? nej

53. Vilken var den senaste boken du läste? minns inte

54. Läser du någon dagstidning? brukar läsa VF varje dag hemma faktiskt, eller sportdelen i alla fall!

55. Prenumererar du på någon veckotidning? nejj

56. Dansar du i bilen? vid behov, haha nej men dansar gör jag nog inte?

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? RixFm

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? minns inte?

59. När var du i kyrkan senast? oj jävlar det var typ när jag gick ur nian tror jag :o

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Anna min SO lärare lättttttt! eller Mattias som jag hade i musik var också kung på det han gjorde :)

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? en natt tror jag!


Kommentarer
Postat av: veronica

sv: Jag hittade en gul topp :)

2011-05-30 @ 23:09:19
URL: http://missfancydream.blogg.se/
Postat av: Hanna

Tack;)lite kvälls läsning:-)

2011-05-31 @ 22:33:15
URL: http://www.hannaarehammar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0