första



det är torsdag, Hanna kom och mötte mig förut, vi traskade hem till en kompis, jag ringde efter min pinkod och sen så kunde jag använda mobilen som vanligt igen. äntligen! Den laddas för övrigt nu, som alla andra dagar.

Annars då? Jo men köttade sönder på gymmet imorse. Som ni vet har jag ju lite problem med ett knä men eftersom jag har kört en hel del spinning under min värsta skadeperiod så har jag kunnat hålla mig fit och konditionen ganska så bra. Idag va de FÖRSTA intervallpasset sen den 20e september typ, underbart att träna utan smärta.
Nu behöver jag bara ta tag i livet och börja köra lite framsida lår när jag är och tränar oxå, lite annan styrka oxå. Beach12.... hehe....   (dock bör man ju säga till er som vill gå ner i vikt att inte köra med för tunga vikter, blir ju ingeee bra då!)

Nu ska jag läsa några rader geografi




2 bilder som får mig att le, fast på 2 olika sätt! Låten som får mig att le får bli Edge of glory! (internt som fan!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0