Innan du dör

Hmm... Tänkte på en grej förut, hur snabbt allt bara kan förändras!? Jag menar du kan ju lixom bli påkörd av en bil imorgon och bli förlamad resten av livet, hur kul är det då att inte ha uppfyllt sina drömmar eller inte gjort nåt helt galet nån gång?! (det vet man ju inte om man dör, men när man lever vet man kanske att man vill göra nåt speciellt innan man dör!?). Det va väl inte detta jag skulle skriva egentligen, utan att jag bara vill att november ska ta slut och att december går fort fram till jullovet! Sen att lovet blir grymt, fast det kommer de bli, känner på mig det. Nu ska jag sluta tjata och sova, imorgon ska jag ut och gå lite tror jag minsann. Men först sova, är sjuuuukt trött. Bjuder på en fantastisk sak jag såg förut, skulle man lägga in en stöt kanske!?!?!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0