111005



typisk höstkänsla känner jag av nu. Ni vet när allt egentligen är bra, fast man inbillar sig att det inte är det. Eller när man vet att allt är bra, men man tror att det är problem i allt..
Man känner sig lite förvirrad i denna värld, som ibland är lite komplicerad och man inte vet vad man själv eller någon annan vill?!?!

Jag plågar mig igenom dagarna i skolan, för att träna efter eller före. Plågar mig igenom passen, för att mitt knä ska bli bra. Plågar mig igenom timmarna när jag kommer hem, för att jag inte vill plugga. Sova däremot, är en himla bra medicin. Ska bara leta upp nån att sova med, så jag slipper sova ensam... ;)


det behövs en sommarbild! (inser hur otränad jag ser ut på bilden, men den är faktikst 2 år gammal)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0