älskade skor



det har varit lite dålig uppdatering från mig den senaste tiden, men jag har haft ganska så mycket att göra så har prioriterat liiiite annorlunda. Men saker händer ialafall, så mycket kan jag säga!

Idag fick jag en filt av mamma, sjukt mjuk och ja allmänt fin bara. Vit är den, btw. Lagerhouse 299 riksdaler för er som vill vara lika coola som jag är. Om ni vill vara lika coola som jag så kan ni köpa löparskor från Nike, jag har haft mina sen i mars. Jag har aldrig sprungit så bra som jag gör i dom, sen är dom sjukt snygga och mina favoritskor. Skulle jag få rädda ett par skor, så fightas dom om första platsen. Jag ska köpa nya i mars igen tror jag beroende på hur det känns. Men ni får en bild så länge på mina älskade skor!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0