fina



den oplanerade helgen, förblev oplanerad. Inte ett endaste träningspass blev det men det va ju väntat. En promenad igår blev det ju iof, men bara för att hålla igång benen! Nu funderar jag på om jag ska gå och sätta mig i soffan med Karl, eller om jag ska hämta en cola innan?

Jag kan ju även säga att vi har så sjukt goda apelsiner hemma att jag håller på att dö. Tänk er att sätta tänderna i en riktigt god apelsin, jo men ni kan ha tanken tills ni gör den till verklighet! Jag är för övrigt sugen på nåt speciellt, men vet inte vad. Eller jo, det skulle kunna vara min special "glass" den får jag inte nog av. Bär, yoghurt (jag använder naturell, men det funkar ju med lite vad som helst) och ½ apelsin, mixa och sen ät medans den är kall! Jag brukar ställa in den i frysen ett tag. MUMS! (bra för oss glassälskare, för denna är inte lika "tjock" lixom)



fina bilder från fina dagar. inte fint väder, men vi ser väl nöjda ut ändå?(förutom Hanna) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0