oplanerad


happ, nu sitter jag här. Ännu en skolvecka är avklarad och den gick lika fort som alla andra, även fast endel veckor är tyngre än andra på många olika plan. Nästa vecka väntar det prov. mitt första i 2an. Spanska är det som gäller! Men jag ska väl klara det också hoppas jag.

 I övrigt så har veckan varit bra, den började dåligt men avslutet kan bara bli bättre. Det är bra nu ialafall, vilket är sjukt nice! Något annat som är nice är att det är Idol snart och jag ska få massage på mitt stackars knä i helgen, som i övrigt är sjukt oplanerad. Än så länge! ;)
Jag har ingen träning planerad, minns inte när det hände senast. Men kanske ger jag mig ut på en promenad nån dag! Ni får ha en fin helg allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0