five


jahapp, efter en dag som va himla bra faktikst så drog jag och körde ett lättare pass på gymmet. Skönt med återhämtning, åkte hem, käkade ett knäckebröd, drack lite varm choklad och nu sitter jag här.. 
Jag ska ta tag i mitt liv och göra lite rättskunskap hade jag tänkt, men 17.30 ska jag sätta mig i soffan och bara titta på tv. Skönt!

Nu till det bästa på hela dagen, läste nyss att iphone 5 släpps 15e oktober, vilket betyder att den ANTAGLIGEN kommer till sverige i november. Jag längtar. Så i december nån gång så sitter jag kanske här med en ajfån. En helt ny. Kul att alla har börjat med wordfued nu oxå, välkommen till verkligheten. ni har bott under en sten i 2-3 månader.grattis


en av alla bilder som cirkulerar, ska bli spännande och se hur den kommer se ut. Rykten alltihop, men den som lever får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0