man tackar


hallii hallååå!!
Vi har inte riktigt haft tiden denna veckan till att skriva. Inte för att det händer något jätteintressant i våra liv men...  Jag har haft orientering denna veckan, vilket medförde en blöt och äcklig Elin. Plus en liten skada i knät. Inte alls kul eftersom jag måste ligga i hårdträning just nu. Men det har blivit bättre och jag ska iväg på 1 timmes spinning snart. Första passet sen i torsdags, töntigt att det "bara" har gått 2 dagar sen dess. Men ja. Jag måste träna.

I övrigt så har veckan varit bra, den avslutades på bästa sätt. Eller den är inte slut än, men upploppet har varit bra om man säger så. Blev en sån där morgon där man ligger och drar sig ett tag och sen blir bjuden på frukost. Man tackar, man tackar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0