milk


sådär nu är ytterligare ett avsnitt av Idol avklarat. Bästa Abir (stavning?!) va med, som man har längtat. Men jag stat och njöt av programmet med en kopp varm choklad. Bäst att ta igen all mjölk som jag inte dricker, perfekt sätt att få i sig mjölk faktikst. Här kör vi utan "oboypulver", så lite kakao och socker, vispa med varm mjölk. mums! (inte heller lika sött)
Imorgon är det skola igen som gäller. Ganska så seg dag faktiskt, men träning efter skolan (hade vilodag/återhämtningsdag idag, eftersom jag körde dubbelpass igår!). Sen stallet när jag kommer hem, om jag är taggad? nääe. Nu ska jag kanske läsa lite företagsekonomi eller rättskunskap kanske`? Vem vet?! Trött är jag ialafall, så träningskläder ska fixas sen läsa, sen sova!





nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0