mode



ibland blir man ju bara såååå irriterad på vissa saker. Allt har en bakrund och den bakrunden behöver man ju som tur inte berätta för hela världen. Man behöver bara ja, nåt..
jag har ialafall varit och tränat, det sämsta passet jag någonsin varit på. Nu är det snart mat, tacos! Sen blir det "glass", har fått dille på yoghurt med bär. Det är minst lika gott som glass, men jag tror jag kör på riktig glass imorn. Det är ju ändå lördag då!

Nu ska jag snart äta, sen förhoppningsvis hinna till Idol. Skön avslutning på veckan. I helgen kör vi på relax mode (säg det med engelskt/amerikanskt uttal så blir det rätt.. hehh.) stallet imorn och träning på söndag...  På söndag är det en hemsk dag, 11/9 eller 9/11 om man så vill det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0