stor skillnad



heppheppppppp, lördag.helg.underbart...  Vad ska jag göra då? Ingenting, hur skönt är inte det?! Veckan har gått fort och jag vet knappt vad jag gjorde i måndags.
Men idag har jag inte gjort någonting sett på tv typ, käkat, sett på tv och gjort smootie. eller det är egentligen yoghurt med hallon och jordgubbar. Natuell yoghurt mixar man med hallon och jordgubbar, hur gott som helst (och extremt nyttigt. jag menar yoghurt är det ju kalcium och en massa vitaminer i. Sen så är det BRA fetter i det och inte så jättefett heller. men det beror ju på vilken % man väljer! och nej, det är inte som att äta yoghurt och lägga i jordgubbar och hallon. stor skillnad.

Nu har mamma och pappa kommit hem (som för övrigt ska åka sen igen. Vilket betyder att jag är ensam hemma. glass i megastora lass BLIIIIIR.) så jag hoppas på att det kanske följde med dricka hem till mig. hoppas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0