20km senare....

Som Hanna skrev så har jag idag gjort mina första 2 mil. En jobbig upplevelse men också en underbar upplevelse.

Blåsten var det jobbiga. Det underbara var att jag hela tiden kände att jag hade ben, lungor och hjärta med mig. Det var få gånger jag kände mig helt utmattad (endast efter långa och branta backar under den första milen) så jag kan bara vara nöjd! Sprang förbi min gamla lågstadieskola och barnen tittade och pekade, tyvärr hade jag musik i öronen, men jag skulle kunna gissa att dom hejade på mig. DET gav mig masssssa energi, barn är för härliga ibland!!!

Nu ska jag duscha och sen lata mig hela dagen. Skönt. På bilden ser ni tiden och sträckan (hade 100m till 2mil,haha!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0