är det bara jag?!

En sån där period med intensiv träning tar ganska bra på kroppen, både fysiskt och psykiskt. Jag blir tröttast i världen, irriterad och allmänt nere. Det är såklart pollen som spelar in här men det är bara att bita i det sura äpplet så att säga!!

Någon mer som blir trött, irriterad och allmänt nere pga av allergi?! eller är jag ensam om det??? (det kan jag ju inte va)

Jag har bästa medicinen, Beyoncé. Vad skulle jag göra utan henne? Jag låter som en stalker, inte riktigt så men.... Det är bara inte ni som har sett storheten i henne än. Så nu tänker jag spendera en stund med I am world tour och fundera på något fint! (istället för allt jobbigt!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0