bestäm dig!

Seg dag av olika anledningar men en sak är bra och de är att jag lyckades hålla mig ifrån att ta godis från Hanna. Ni förstår jag köpte det åt henne förut och det va nära flera gånger att jag tog en bit. Men det handlar om att bestämma sig.

Det där med att bestämma sig är ju något jag har svårt för i andra situationer, när man ska välja glass (SJUKT svårt!) och sånt. Men idag provade jag ett par jeans och fan vad dom satt bra. Jag bryr mig inte en sekund om att dom inte kommer hålla så länge. Jag ska ha dom. Tur att man fyller år snart.

Nu ska jag se på tv, innan jag flippar sönder på allt ljud runt om mig. Mitt rum är på sämsta stället i hela huset...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0