nummer två

klockan är i skrivande stund halv 11 och jag ligger i sängen redo för att sova! Underbart skönt att sova, inte lika skönt att klockan står på 05.30 imorgon. Men man har ju sina val här i livet och jag väljer imorgon att gå upp, köra lite styrka och springa en liten stund och sen dra mig till skolan. Skön start på veckan!

Något som inte är skönt är att blånagel nummer två är på väg att bildas. Vi får se hur denna utvecklas men en sak är klar och det är de att den där blåsan jag hade i slutet av december/början av januari var väldigt stor. Titta bara på bilden vilken skillnad det var på fötterna! Sen bjuder jag på en bild på den nya blånageln....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0