ballerina

Det var inte kul att gå upp imorse, kändes som om jag va vaken halva natten fast att jag sov?!? Knas!

Körde iallafall mitt intervallpass imorse som gick bra, men jobbigt som fan!! Skolan efter det och jobb med projektarbete som gick fint det med. En lektion sen som vi inte gjorde allt för mycket på. Jag köpte med mig ett äpple och lite fryst mango och hallon hem till Karl (hann äta upp innan jag kom på att jag skulle ta bild, som vanligt). Så nu sitter jag här och funderar på livet. Typ. Killen bredvid mig i bussen smaskade på ballerinakex (eller kakor kanske dom heter?). Huuur gott är inte det?!?

Nu ska jag titta på barnen som har idrott utanför här. Stackars barn, det är ju iskallt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0