grattis!!

Mellan alla träningspass, timmar i stallet och allt annat så måste man ju hinna med lite skönhet. Jag tog bort det gamla nagellacket och målade nytt. Eller jag har målat baslack, gör klart när jag är hemma från stallet. Tror det får bli rosa faktiskt.

Imorgon ska jag träffa en kompis i stan, så det är ju läge att se ut som en vanlig människa och inte en grottmänniska. Vill även passa på att säga GRATTIS till körkortet bästa K-berg (OBS! Smeknamn), imorgon firar vi med lurre!! Och kanske en liten tur?? ;-)

Men nu ska jag fortsätta titta på Nyhetsmorgon och sen gå till stallet. Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: K-Berg

Tack tack! Kan tänkas att det blir en tur imorn! ;)

2012-08-20 @ 10:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0