svartlistade

Jag ligger i soffan och tittar på hell's kitchen, inte alls bra om man är hungrig. Så jag försöker tänka på saker som är svartlistade hos mina smaklökar och än så länge så har jag kommit på följande:

Lingonsylt, chokladglass, köttfärslimpa, apelsinjuice, sega råttor, Sockervadd, toblerone (chokladen ni vet?), dubbel nougat, kokosmjölk, nästan alla av de smaksatta yoghurtarna (hur säger man yoghurt i plural?), ost, salami, korv (inte alla sorter) och pizza. Det är några av sakerna. Nån av er som har en liknande "svartlista"?

Ska nog fortsätta titta nu (reklamen är snart slut). Blir inget godis idag heller, får bli imorgon! Den som väntar på något gott....

https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-2/1177818/images/2012/pic_502fb2daddf2b33716003034.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0