Tillbaka!

Jag är tillbaka! Efter att inte ha bloggat sedan jag jobbade, vilket var för ungefär sju veckor sedan så bloggar jag igen nu. Eller jag gör detta inlägget i alla fall, och några till. Jag har varken haft någon större lust eller inspiration så då har det känt ovärt.
 
Sommaren har gått snabbt och det känns som jag knappt har gjort något mer än att jobba och sovit. Jag har besökt både kolmården och liseberg med min fina pojkvän och syskon. Fick passa på medans pojkvännen var ledig, och det har inte varit speciellt mycket av den varan i sommar. Nu när hans jobb är slut kommer vi passa på att ta en egen liten semester så därför åker jag och han till Marmaris i Turkiet på fredag. Det känns som ett väldigt bra avslut på sommaren, sol och värme!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0