"genetiskt"

Har typ en miljon tankar som jag skulle kunna dela med världen just nu, men besparar er på dom.

Istället kan jag säga att jag är galet trött och ser fram emot att sova sjukt mycket. En tanke kan jag dela med er. Det handlar om folk som är överviktiga, varför kommer dom hela tiden med bortförklaringar? Varför sitter dom och käkar på typ BK när dom vet att man blir tjockare av det (om man inte rör på sig i rätt mängd)? Varför bara ser dom inte problemet? "genetiskt" är det vanligaste svaret. Men lägg om kosten då ditt kioskmongo. Alla har ju inte samma behov och inte heller kan alla käka samma mat. LCHF, GI, jaa allt det där. Alla funkar olika, hade alla funkar lika så hade alla ätit enl. Tallriksmodellen. Men tydligen kan inte folk behärska sig!?

Jaja, med dom orden säger jag godnatt och ha ett fint avslut på denna onsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0