grattis!


Fredag igen och tiden går FÖR FORT! Eller nej, tiden går fort men de är bra, då blir det ju sommar snabbare! :)

Jag va uppe 05.30 imorse, 06.45 stod jag på crosstrainern. 07.35 va jag klar på löpbandet. Bra morgon! Resten av dagen har varit seg, eller den har gått snabbt men har inte gjort någonting!

Vad ska jag göra idag? Jo men jag ska plocka fram lite tv4play och tv3play och titta på lite program jag har missat. Men nu ska jag tydligen fixa sallad till maten. Jag ville ha grillat idag och så fick det bli, makt är min grej!


hipp hipp hurra! 19 år idag. Grattis Grattis! :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja, grattttttiiiiiis till den snyggaste!=)

Kan ju passa på att skryta lite med att jag spelat fotboll på den planen han står på. Och att jag bor några 100 meter framför där han står...:P

2012-02-18 @ 12:06:01
URL: http://www.hannaarehammar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0