lite bilder


trött hjärna, trötta ben och en trött Elin. Skulle ha varit i stallet idag men dagen ändrades till onsdag och just nu känns det bra! Så något spännande som har hänt under dagen? nope.

Biggest loser på tv, dom ska gissa hur många kalorier deras favoritmat innehåller. Favoritmaten innan programet alltså. Helt sinnes hur mycker dom åt. Men helvete vad dom kämpar. Bra motivation när man själv inte orkar, inte för att jag är tjock (läs: sjukt fet) men mer för att se hur mycket man kan pressa sin kropp. Därför kör jag intervaller imorn tror jag, chocka kroppen lite.

bjuder på lite olika bilder från olika tillfällen, med olika människor och i olika tider så att säga!


(saknar att inte ha en fet utväxt. 3 days left)


lite lagom koncentrerade en fin dag i april


lite störd tjej, ser ju ändå ganska glad ut. beror på påsen från BK!


hanna funderar en liten stund och jag, jaa. vad gör jag?!


bästa jobbet, born this way blev helt plötsligt en lite bättre låt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0