periodare



Gjorde något imorse som jag inte skulle ha gjort, åt yoghurt med hallon (som hade stått i kylen över natten för att tina), müsli, corn flakes och liiiite solroskärnor. De va sådär fantastiskt gott att jag ville dö, typ. Inte alls bra för mig eftersom jag är en "periodare" och om jag hittar något som jag verkligen gillar, så äter jag det hela tiden en kortare period. Sen byter jag måltid, så jag får lixom dille på olika saker i perioder.
Men det blir ofta att jag går tillbaka till en tidigare smak som jag gillar. Lite som ett kretslopp skulle man kunna säga. Fast sen så är jag ju lite konstig också.

I övrigt tittar jag på tv (tittar mest på datorn, ioförsig) och hade tänkt att bo i soffan hela dagen. Med undantag för vissa pauser när jag ska typ äta eller besöka toaletten. Långpass imorgon, så fokus på föda idag! Gott! Ha en fin löööördag dudes!

(typiska saker som jag lätt får dille på)
image description
funkar alltid

image description
minus drycken till höger, hatar te!

image description
dom små träden som är extremt goda. Dock avskydde jag det när jag va liten!


glass, funkar alltid. även kakor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0