snygg!

Älskar att folk inte har annat för sig än att titta in här. Lite läskigt att inte veta vilka de är som smygläser, hehe :)

Menmen, nog om det. Tant Elin ska snart sova med dåligt samvete, varför? För att jag inte pluggade som jag skulle ha gjort, får försöka mig på det imorgon. Då blir det även lite träning tror jag, även fast min tå inte är så nice. Vågar inte lägga upp nån bild på den ens...

Sova va de ja, snart. Kan meddela att jag sticker till Stockholm på fredag oxå, har ett problem. Vad ska jag ha med mig? Träningskläder och typ en outfit. Ja de va väl det, resten får man ju typ av hotellet....
Avslutar kvällen med bästa Beyoncé! (som är galet snygg!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0