spännande


känns som om det va igår jag satt här och sa att det är söndag och en LÅNG vecka i skolan väntar. Nu sitter jag här igen och har samma jobbiga ångest. Men sista veckan innan lov och den kommer ju med all säkerhet att gå superlångsamt. Orkar inte gå till skolan alls egentligen, men det är väl bara att gå dit tyvärr!

Däremot så efter skolan imorgon så ska jag testa och rida en annan häst. Det mina vänner ska bli spännande och himla kul faktikst. Ska bli kul att jag och Hanna kommer kunna rida lite tillsammans igen, som vi gjorde förr! Allt va så fint förr, när vi tog en galopp på nån väg och det gick sådär härligt fort.
Ska bli skönt att rida storhäst igen också, våran häst är ju "bara" D-ponny och 144 i mankhöjd. Den jag ska testa imorgon är runt 163 i mankhöjd så det är lite skillnad.
Men nu ska jag sova och ja, vi hörs!


ibland bara älskar jag gamla bilder!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0