à la 2009

är hemma idag, skönt med en extra dag på lovet. Men det är så tråkigt att vara hemma ibland, det slutar ALLTID med att man bara äter hela tiden. Hannas choklad är i fara, så även allt annat ätbart, men jag ska hålla mig i skinnet. Gör en liten lista à la 2009 istället!



Lovar du att vara ärlig nu? jaaa!!!
Du heter: Elin
Smeknamn: har inget smeknamn, inget jag kan säga här ialafall
Låt som när du är ledsen sörjer till: svårt, brukar inte göra det så ofta...sörja alltså
Beroende av: mat... hehe, eller okej, tuggummi!
Vad tror folk om dig?: ingen aning, förhoppningsvis något bra!
Vad får du oftast komplimanger för?: kan vara mitt hår och mina ögon... har på senare tid fått höra benen *trillar ur soffan av förvåning*
Vad säger du för att imponera på någon?: hahaah, viket kämt! har faktiskt ingen speciell fras!
Hur imponerar man på dig?: förutom att köpa cola, tuggumi och bjuda på kakor så är det personen i fråga som imponerar, inte pga. att han gör något speciellt!
Brukar du skratta för dig själv?: nej, inte brukar men det händer!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: yes. pappa (där förväntade ni er mer, HAHA!)
Var bor du?: Karlstad
Trivs du där?: mjoo,
Är du allergisk mot något: aa, gräspollen och vissa kryddmixer...
Hur svarar du i mobilen: heeeej/aa hej/hallåå
Antal timmar sömn inatt: inte så många, typ 3?
Brukar du komma i tid: tidpessimist är mitt andranamn, så ja.
När mår du bra: när jag får massa god mat, kan träna och det går bra.. sen när folket är snälla mot mig och jag får sova bra!
När blev du fotad senast: hmmm... vet inte de du!
Hur känner du dig nu: hungrig, nejdå. men jag känner mig väl glad, antar jag?
Vanligaste färg på dina kläder: svart, blå, vit
Vad tycker du om fötter: dom är sjukt bra att ha, även fast mina är sjukt fula!
Vad saknar du: hehheh, blygsamt svar...
Hade du en bra kväll igår: jaa, inget att klaga på.
Favorit dryck på morgonen: dricker oftast inget på morgonen faktikst
Rakar du benen: nej, varför skulle jag göra de? (såklart jag gör, är ju ingen jävla apa heller!)
När brukar du oftast gå och lägga dig: mellan22-23.30
Är du blyg?: ganska
Sysslar du med någon idrott: förutom att ja, springa lite och så, hänger jag ju lite i stallet och därmed rider!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ja, faktikst
Har du spytt offentligt: icke! som tur är
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: precis det som ni också skulle ha gjort! sen så besöka omkl.rummet för att veta vad som sägs där... sen skulle jag ta reda på hur killar tänker :D
Är du nöjd med ditt liv: ja, finns inget att klaga på
Är du bortskämd: nej, eller det beror ju på hur man är när man är bortskämd
Vad gör du i morgon: tränar lite tror jag, i övrigt ingenting tror jag
Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: svårt, men Emma Igelström ska man inte klaga på! inte heller våran "Blondinbella"
Vad längtar du till?: sommaren. värme.
Har du bra vänner och äkta vänskap?: ja
Vad använder du för shampoo?: tror det är wella! grymt bra!
Hur gammal är du: level 17
Tycker du om någon just nu: tycker om många, på olika sätt ;)
Gröna eller röda äppeln: röda&gröna blandat lixom. MUMS!
Gillar du golf: nej, finns ju inget tråkigare (fast, golfbil kan ju va kul att åka)
Vilken tid gick du upp idag: 9
Har du sovit i din egna säng inatt: jaa
Har du strumpor på dig nu: de har jag!
Är det okej att gråta: ja!
När grät du senast:
när jag såg nåt klipp på youtube
Vad skulle du göra om du vann en miljon: spara och resa och sen köpa lite grejer
Bär du glasögon eller linser: inget av dom
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nej, finns viktigare saker
Har du piercing: inte en enda.
Vill du gifta dig: oh yes!
Vill du ha barn: japp, gärna 2st. inte mer än så
Solar du ofta: ibland så
Är du bra på att laga mat: tyvärr inte. pannkakor är min paradrätt!
Är du flygrädd: lite, har blivit bättre!
Är du vig?: beror på tid på dygnet!
Är du musikalisk?: inte så jätte, men endel gitarr kan jag ju, lite piano, lite bas och lite trummor...
Vad dricker du helst när du är törstig: vatten
Vilken är din favoritglass: åååh, dajm är ju alltid gott.. hallonsorbet, vanilj, lakrits.. typ all italiensk glass är också fruktansvärt god!
Tror du på ett liv efter döden: nej!!!!
Tycker du om sushi: nej
Vad äter du helst när du ser på film: inget....
Har du tandläkarskräck: nej
Är du morgon- eller kvällsmänniska: beror på, är en periodare när de gäller det där!
Vilken ögonfärg har du: gröna
Har du någon gång gråtit dej till sömns: ja
Biter du på naglarna: aldrig
Hur ofta tränar/motionerar du: blir ett par gånger i veckan. sisådär 4-7ggr/vecka
Senaste låt du hörde: I will be- Christina Aguilera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0