2011

Vi kör på en liten summering av 2011 på detta viset nu. Vi får väl se vad som kommer fram och inte, så att säga!
(det går inte fan och ändra på sista frågan, så att svaret blir i normal stil. men vi överlever nog ändå)



Har 2011 varit bra?

Det har varit underbart på sina sätt, men även sämst på andra sätt. Men på det stora hela 3,5/5 toasters!

Höll du några av dina nyårs löften?

jag kör på nyårslöften. Fast, nääe inte vad jag kan minnas!

Tror du 2012 kommer bli lika bra?

Jaaa, finns ju en stor chans att det blir bättre!

Har du förlorat någon kompis detta år?
näe, snarare vuxit ifrån vissa!

Vad spenderade du mest pengar på?
med all säkerhet kläder. Men mat och små onödiga saker kommer tätt efter!

Finns det någonting du ångrar med 2011?
eh, jaaa. Men gör om, gör rätt som vi brukar säga!

Blev du kär i år?
mjoo, men lite kanske. Inga frågor på det? Bra. Då går vi vidare!

De bästa nya människorna du träffade?

oj, träffade många nya. Ingen nämnd ingen glömd. Men vissa va bättre än andra ;)

Gjorde du något detta år som du aldrig gjort förut?

en hel massa faktikst!

Dog någon som stod dig nära?
Nej, som tur är!

Vilka länder besökte du?
Spanien (och sverige då, såklart!)

 

Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?
ja de skulle man väl kunna säga. Men det är för mycket för att jag ska orka skriva det!

Vad var din största framgång 2011?
beror ju på sammanhanget! Men antagligen att ja, nej. jag vet inte! haha

Största misstaget?
Att jag inte tog vara på vissa stunder mer än vad jag borde ha gjort.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
HAHA! svar: JA! (tyvärr för mycket!)

Gjorde någonting dig riktigt glad?
jaa, vad skulle man göra utan fina (och roliga) vänner? Musik? Sen en massa andra saker, blir ju glad när man tänker på det!

Var du gladare eller ledsnare detta år jämfört med tidigare år?
Både och, när jag väl va glad. Då va jag superglad! När jag va ledsen, så hängde det tyvärr i ett tag. Jag har svårt att släppa saker ibland!

Favorit serie?
määäännn häärrrääguud, inte vet jag?!

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
ehm, ja. Om man inte får säga hata, så ogillar jag den personen VÄLDIGT mycket!

Något du önskade dig och fick?
pengar, haha. nejdå, tror inte jag önskade mig något speciellt faktiskt?!

Något du önskade dig men inte fick?

Inget jag kommer på.

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?

Det kan jag berätta, nationelltprov i engelska va precis det jag gjorde. Sen ja, inte så mycket mer. Käkade säkert glass i megastora lass!

Finns det någonting som skulle ha gjort ditt år ännu bättre?

ja, men dumt att ångra i efterhand!

Vad fick dig att må bra?

förutom mat, så kanske mina vänner och ja det där vanliga! Träning också, såklart!

(en av dom bästa dagarna under sommaren. vi gjorde göteborg osäkert under 3 dagar i augusti! men även under 2 dagar i april)

image description

och ja, denna bild får väl avsluta året.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0