helt stört



happ, ny dag och antagligen nya möjligheter. Men även nya problem. positivt!

Tisdag, fast det känns ju lite som söndag eftersom skolan börjar imorgon. Det känns inte som så, men så är det! Som tur är så är det "bara" 3 dagar som man får börja med att plågas, sen så börjar det på riktigt igen. Då kommer man väl in i det gamla livet igen, men träning och sånt. Men mitt schema är ändrat lite, så jag slutar 15.10 på tisdgar, vilket betyder att det inte kommer bli lättare för mig att träna då. Dåligt!!!!!!

På tal om träning så är det just precis det som jag ska sysselsätta mig med nu. -10 imorse när jag vaknade så nu hoppas jag på att temperaturen har stigit lite. ganska så oskönt att springa när det är så kallt. Det har snöat här, så att bege sig ut med inställningen att det blir backintervaller är helt stört. Kommer vara slut efter min lilla uppvärmning! Men som vanligt får B&R vara sällskapet, brukar gå lättare då!

image description
detta är precis vad jag lyssnar på nu. sex on fire är så fantastiskt bra. (dock är det nåt kioskmongo som laddar ner, så inte fan kan jag lyssna så bra. helvete oxå)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0