hur tänker jag?


söndag. vilodag. eller?

Söndag, sant. Vilodag, falskt. Bestämde mig igår för att; imorgon blir det långpass. Bestämde mig egentligen tidigare i veckan men igår så ja, bestämde jag mig på riktigt.

Så ja, om 45 min (typ, beroende på hur jag laddar upp det sista nu, hehe) så smäller det. Idag blir det dryga milen, för första gången. Hur tänker jag egentligen?! Det är den enda frågan som snurrar i huvudet! Försöker intala mig att det kommer gå finfint och att jag minsann kommer att springa den där sträckan, för tänk vad underbart efteråt!

Jaja, nu ska jag väl måla upp passet ännu en gång i hjärnan. Blir lättare då! Innan jag sticker, blir det M&M's och en halstablett!


hahah, gammal bild. kan inget annat än att skratta! Ser ju himla koncentrerad ut faktikst.....(fint hår också!)


såhär såg jag ut ja, hösten 09 när jag tränade..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0