lista, hehe

Nu blev jag oseriös och tänker därför göra en sån där härlig lista som man gjorde när man hade bilddagboken, och jag erkänner. Jag gillar att läsa andras svar.... ;)


Smeknamn: Hannis användes senast idag, det kommer och går 
Födelsedag: 10 Maj
Bor: Ja, hemma?
Arbete: Inget, studerar

FAVORIT…

Färg: 
Marinblått är fint! 
Plats: Sängen
Drog: Skulle väl vara socker- alltså godis
Film: Det finns så många bra, Water for elephants kanske
Serie: Glee
Café: Wayne´s eller Melkers
Skor: Converse


BRUKAR DU…

Titta på dig själv i spegeln:
Finns det en spegel när jag går förbi så kollar jag
Gnälla: Hoppas inte..
Skrika: Nej, brukar kunna behärska mig
Sova: Sover när jag ska sova, helst länge
Drömma mardrömmar: Nej, eller väldigt sällan
Försöka vara annorlunda: Nej det blir bara fel då.
Klä dig i svart: Ja jo men det händer ofta
Hata folk: Nej, vinner ingenting på det- meningslöst


NÄR…

Åt du senast:
nyss, apelsin!
Läste du en bok senast: På resan
Var du på konsert senast: Längesedan det du
Kysste du någon senast: Imorse
Svor du senast: Antagligen idag, tänker inte på det
Sjöng du senast: Förut
Är det sommar: I Juni så det är ett tag kvar...

VEM…

Saknar du:
Vänner just nu som kan få mig att skratta sådär som bara de kan <3
Rörde dig sist: Någon i bussen förut kanske, inte med mening alltså
Gjorde dig riktigt glad senast: Mina vänner i skolan idag, det behövdes!
Fick du sms från senast: Hannah, fina Hannah


HAR DU…

För många vänner:
Nej, eller på FB ja- borde rensa
Tvångstankar: Inget allvarligt
Någon annan psykisk sjukdom: Nej, hoppas på att jag är frisk
Färgat håret: Det har jag
Brutit några ben: Icke
Några piercings: Öronen
Egen dator: Ja
Gjort bort dig rejält: Ja fyfan det har jag
Bra självförtroende: Nja, eller vadå nja. Nej det skulle jag inte vilja påstå
Kysst någon: Ja
Sagt jag älskar dig till någon idag: Inte vad jag minns, sa det igår iaf!
Varit kär: Är kär, underbarast
Blivit kär i någon på nätet: Nej
Dumpat någon: Ja
Blivit dumpad: Nej
Velat vara otrogen: Nej, varför skulle man vilja vara det?

HUR….

Fördriver du tiden: Facebook eller mobilspel...
Mycket pengar har du: Inte mycket det du
Ofta diskar du: Diskmaskin
Ofta städar du: För sällan
Ofta träffar du din familj: Varje dag, eller nästan i alla fall


ÄR DU..

Förstående:
Förhoppningsvis i rätt lägen, ja
Öppensinnad: Ganska
Osäker: Ja
Smart: Lite smart är jag nog...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0