mobbad

Funderar på varför jag och min torra hud sitter upp i sängen med kläder på och inte ligger under täcket utan kläder?! Har inget bra svar på frågan, känner bara paniken att jag måste sova. Vet inte varför jag skriver detta, men jag har väl tråååååååkigt kanske?!?!

Ska iallafall upp tidigt och ta ut dom små liven (hästarna) tidigt imorgon sen hem och käka frulle. Efter det vet vi alla vad som väntar och jag försöker att tänka "tänk inte på tiden, för i helvete!!!" men ni förstår att kärringen på runkeeper förstör det. Hon pratar var 5e minut. Trevligt sällskap! (kan ju lätta på hjärtat och bekänna att jag ibland pratar lite med mig själv, för att se så att jag har ett bra tempo.... Hahha, mobbad)

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0