orange


känner att jag och en apelsin skulle passa grymt bra tillsammans just nu. Men så kul ska vi inte ha det, är egentligen mätt men ja... Sen skulle jag bli så besviken om apelsinen inte va god, helst utav allt ska den vara STOR och lixom lite sur och söt samtidigt. Måste med och handla snart märker jag, för då brukar man kunna plocka ner det man vill ha....

Nog om apelsiner, har kort dag i skolan imorgon. Älskar lärare som kan flytta lektioner så man slipper håltimme på typ 4 timmar! Så, när jag slutar vid 11.50(!!!) så ska jag trääääna lite. Sen ja, åka hem, sen till stallet. Kan bli en bra dag.
Men nu väntar jag på att biggest loser ska börja, sen ska jag plugga lite och SOVA! Behöver jag säga att jag längtar till frukosten imorgon? Sa jag att jag gillar mat? Sen bor det ju en tjockis i min kropp också, fast jag är ganska så normal ändå.... tror jag?

image description
(detta är PERFEKT!!!!!) har inte druckit cola sen i fredags, btw. Stort steg från att ha druckit en heeel del under mini semestern...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0