pulsen

Okej, here we go again... har käkat frulle så jag kommer orka, då består den av gröt, knäckebröd och äpple! Har fått i mig några vindruvor oxå, hoppas jag tar mig nånstans på det. Har med mig russin och nån energidryck också när jag är ute och rör på fläsket... Okej, när jag är ute och rör på mig, hehe :)

Ska väl försöka slappna av lite nu, frullen ska ner i magen och pulsen ska ner en aning, den sticker gärna iväg när jag blir lite taggad... Är inte så taggad, men ja. Ni fattar. Jag kommer klara detta, gjorde det ju förra veckan! (bra tänkande!) sen kan man tänka att man ska springa en kortare tur och ha det som mål och när man är där, så vet man att det går att springa längre!!!!

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0