tar tag i viktiga saker

Jag hade inte speciellt mycket för mig den här kvällen och tänkte därför ta tag i vissa saker. Som att fixa så jag kan se mitt banksaldo på mobilen, vilket förenklar allt väldigt mycket. Ska bara hitta det där viktiga pappret som mamma påstod att jag har tagit... Tror inte på henne ;).

Pratade även med en kompis idag som berättade att hon hade ställt sig i bostadskö när hon gick i 9an, vilket jag tyckte vara väldigt bra av henne. Så jag tänkte nog inte vara sämre själv. Ska kolla runt och skriva upp mig lite här och där. Kanske inte bara i Karlstad, vi får se hur det ser ut. Får kolla närmare på det senare.

Har jag tråkigt kanske det kommer något underhållande ikväll! ♥


fina tider

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0