Trycket har lättat

Asså jag orkar Inteeeeeee!!!! Ni vet min blånagel, eller svartnagel är det mer... Den gör ju lite ont och så, men när jag springer så gör det inte ont, inte när jag har mina löparskor eller uggsen heller. Träningen gick super och jag kände att det inte gjorde så ont längre, eller att "trycket" på tån hade släppt va mer känslan. Nu tog jag av mig strumpan för att titta hur det såg ut. Skulle jag inte ha gjort. En blåsa, på jävla stortån. Vågar inte visa någon i familjen. Okej, jag vet att vissa läser detta...
Jag får helt enkelt välkomna vilodagar i nån vecka. Panik. (det värsta är att efter jag hade den andra blåsan så fick vi rådet att vi skulle ha stuckit hål på den. Lovelife)

Ska avsluts här, stallet väntar. Ni får en bild på den förra blåsan så länge. Vågar inte visa denna i offentligheten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0