Bränt fläsk

Lyckades lugna ner mig med lite mat och cola. Det är livet det! Och solen då, såååklart! Väntar med spänning på morgondagen som ska bjudas på sol sägs det. Jag ska ligga och bränna upp det fläsket som finns på kroppen, sen blir det kanske en godispåse (säg det på skånska så blir det genast roligare) om jag har tur. Sen kan det hända att mamma bjuder upp till en prommis imorgonbitti!! Nu är jag hungrig och trött. Det första är ett mysterium eftersom jag har ätit upp en hel grisfamilj tidigare idag, men det andra förstår jag. Klockan är ju mycket för tant-Elin! Godnatt! (bjuder på en bild från en annan dag med sol. Som en riktig bloggerska har jag kameran i högsta hugg!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0