hets

Trodde jag hade kikat in här idag, men tydligen inte. Har inte hänt så mycket, fångade lite sol i förmiddags, sen blev det massa regn. Så även nu, så det är bara att plocka in hästarna imorgon på morgonen! I övrigt så ska vi på födelsedagsfirande imorn (iallafall jag), där det är tårtbuffé. Så för att få plats med mycket tårta så kör jag ett pass på gymmet imorn! Ja, här hade jag tänkt att skriva nåt om att alla hetsar så jävla mycket över att dom blir 18 och att alla får det att låta som att när man blir 18 så löser det alla problem i världen. Så är inte fallet, men det får dom väl se, alla som hetsar, när dom har fyllt. Det blir bara mer papper från banken. Allt det andra, ja det spelar ju nästan ingen roll. Förutom att man bestämmer över sig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0