mat mat mat!!!!

man blir ju himla bekväm med den där appen, oftast så funkar den ju nu för tiden så då blir det bara så att man slänger in ett inlägg från telefonen. Men det är något speciellt med att knåpa ihop ett inlägg på datorn.
 
Handlingen gick superbra om ni ville veta, jag fick mitt tuggummi och min cola. Sen fick jag ju vattenmelon och jordgubbar också. Fick jag några saker att äta resten av livet så skulle vattenmelon, jordgubbar, gurka, knäckebröd och grillat kött stå med på min meny, tacos också såklart. ÅHHH, så gott! Alla mina inlägg handlar alltid om mat, därför ska jag gå ner och trycka i mig ett par chips. Är ingen chips lover (nej, det ska inte sitta ihop.), men nacho (stavning?) chips funkar bra. Om jag är hungrig? Alltid!
 
och nu hörde jag att pappa skulle till stan imorn vid 10, spinning för mig då? Jo men kanske, ska fundera på saken!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0