behind my pillow

okej, jag älskar att titta på gamla bilder. Ibland saknar jag mitt LÅÅÅÅNGA bruna hår, men jag måste säga att det blonda är mer JAG. Men vem vet, kanske får för mig att bli brunett nån gång i framtiden?
 
nu kommer de ett litet axplock av alla bilder som ligger i arkivet och det enda jag kan säga är att man har ju sett för rolig ut. Medans ni tittar gömmer jag mitt ansikte i en kudde.
 
08, jag ser ut att vara typ 10 år här tycker jag?!
 
 
SER NI HÅRET?!?! Hade snygga poser oxå....
 
mini Elin, men håret va snyggt, resten kan diskuteras...
 
här hade jag nyss köpt mig en ny mössa och en sann modebloggare ska visa upp allt, även fast mössan inte synd så mycket ;-)
 
HANNA, ser ju att du har druckit denna. Om någon vet vart den finns (och om den finns nu) SÄG TILL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0