frukt är också godis....

 
när mamma är och handlar så kommer hon alltid hem med massa frukt och bär. Eller okej, hon kommer hem med ananas, jordgubbar, vattenmelon och mango. Jag har lite svårt att beskriva min kärlek till dessa frukter och bär. Den är helt enkelt enorm, och obeskrivlig. Ingen behöver påpeka att jag är störd, jag vet redan det.
 
Dock tror jag att hon är en feeder, men med undantaget att hon bara vill stoppa i mig massa mat, bara. Vi får väl helt enkelt hoppas på att jag inte går och blir jättetjock på kuppen. Just nu vill jag bara äta masssaaaa vattenmelon, massa! Bra lördagsgodis, ett hett tips från mig. Ät frukt istället för godis, det är inte alltid lika gott men man får ju massa vitaminer och andra nödvändiga näringsämnen. Bortkastat inlägg som handlar om att jag äter massa vattenmelon och jordgubbar, för de är det jag har ätit dom senaste dagarna....
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0