mango

mjooo, en dag som har varit jävligt seg men ändå inte. Jag va hos hästen förut och det är typ det enda jag har gjort idag. Ätit också, det är väl typ det jag har har lagt min tid på. Men imorgon är det söndag och slut med ätandet, då är det träning som gäller. Funderar på samma långpass som jag tog för en vecka sedan, 16km kuperat på asfalt. Det får nog bli så, man är så stolt efteråt. Plus att det kommer slinka ner jordgubbar, mango och ananas lätt som en plätt efteråt. Det är de bästa med att träna mycket, man kan äta mycket och precis vad man vill OM man vill. Men man blir ju medveten också, som idag tog jag mango som "efterrätt" istället för glass. Men jag ångrar mig inte, för helvete vad gott det är med mango!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0