vrålåk

Det blir ju lite glesare mellan uppdateringarna när det inte går att uppdatera som vanligt, men och andra sidan så finns det inte alls mycket att säga. Speciellt inte när vädret suger.
 
 Men, tog tag i livet när jag såg att Hanna fick brev från Transportstyrelsen. Kom på att det är nog dags att söka körkortstillstånd! Sagt och gjort, nu får vi bara hoppas att det blev rätt. Synundersökning får det bli nån dag när det passar bra. Jag känner ingen jättepanik med körkortet, mer än att jag vill känna mig trygg bakom (framför?) ratten innan det är dags för uppkörning. Får köra mycket helt enkelt, det blir nog bra då. Alla har ju varit nybörjare någon gång och även den bästa gör ju misstag. Det får vi inte glömma och det gäller allt, som tur är. Det hade ju varit tråkigt att vara bra på allt hela tiden, från början. Utveckling är kul!
 

Det var mina vuxenord för idag!
 
 
 
Kanske köper jag mig ett vrålåk som liknar dessa..? Man skulle ju känna sig kung. Drömbilen just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0