frågor på det?!

Hemma i min egen säng, alltid bästa stället när man har varit borta. Men hotellsängen va riktigt skön! Frullen va oxå riktigt bra! Ja, allt det vanliga. Pannkakor, bacon, stekt potatis, korv, massa olika bröd och ja ni fattar :)

Varit bra kan jag säga, vill passa på att säga att jag har träningsvärk oxå.

Men nu har jag tittat lite på blogg.se och jag såg att de va nåt om smoothies? Detta va även med i VR, och både i tidningen och på blogg.se va det bra smoothies. Meeeen, sen när började folk ha i glass i smoothie? Har sett det mycket på senaste tiden, då blir det ju miljshake typ? Smoothie är ju gjort för att vara till frulle eller mellis (fina ord!) och jag äter minsann inte glass till varken frulle eller mellis! Det nyttiga i smoothien försvinner med glass i. Frågor på det?

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0