hoppas!


imorgon bär det som sagt av till Sthlm. Jag och mamma är det som tar oss en liten tur för att investera i ett par nya löpardojor till mig. Det va ju ett ganska så lätt beslut, att åka dit för att göra det. Varför? Jo för att dom gav mig mina bästa skor som jag springer runt i idag.
Men, det svåra beslutet var vart vi skulle bo? Jag gillade ju Scandic Anglais, där vi bodde förra gången. Nära till allt, bra frulle och gym. Ungefär det som jag begär. Denna gången blev det Clarion, på söder. Knivsöder. Men det finns gym, det är bara tre eller fyra t-banestationer från centralen (det kan man ju säga är början av själva innerstan) och förhoppningsvis en bra frulle!

Utvärdering kommer, men jag hoppas på en bra frulle och ett gym som går att använda. Det är ju ändå "Idolhotellet" vi ska bo på, kom jag på nu. *hoppas att få bo i samma rum som Robin hade*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0