konsten att ladda upp...

Det va nog bra att jag va hemma idag, min hals och jag har inte samma vilja. Den vill tydligen göra ont, men det vill inte jag!!! Sen tror jag kanske att jag har lite feber, för jag fryser och har ont på skinnet typ!? Ska inte ens nämna hur ont det gör att hosta! :|

En annan grej är ju att jag absolut inte får träna, men jag såg denna omröstningen på Aftonbladet. Hur man Äter innan träning, själv så käkar jag gröt till frulle innan jag kör träning på helgen eller ledig dag. När jag tränar efter skolan äter jag ju lurre i skolan och sen äter jag efter träningen. Får sånt håll annars. Plus att jag presterar bättre under träningen när jag inte har ätit på ungefär 2-3 timmar! (nu är ju den svåra frågan vad jag ska fixa för lurre idag!!! Hehe)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0