livet!

(om någon är känslig så är det inte läge att kika på bilden längre ner. Tänkte bjuda på en bild på min tå. Inte så fin, men ändå, mest för att visa hur den ser ur!!)

Är helt utmattad, behöver lägga mig i sängen och titta på tv! 112 på liv och död är det som underhåller mig innan jag ska sova.

För att prata om imorgon så har jag 2 lektioner sen åker jag och tränar och sen tillbaka till skolan för att titta på film. Efter det är det helgen med allt vad det innebär. Godis kanske....? Hanna kom med en klockren kommentar att bloggen handlar om godis och träning, men det är just dom sakerna som ÄR livet! Ellerhur?!?

Nu ska jag fixa allt för imorgon sen lägga mig och vila min stackars kropp! :)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahahaah:) Ah, typ dem sakerna livet går ut på. Och där emellan kommer Andreas Wijk:) Right?

Men tyufdikjmnvfcmkxiejdks vad har hänt med din stackars tå? Svamp eller skoskav typ? Det ser inge mysigt ut det där alltså.

2012-03-31 @ 10:28:04
URL: http://www.hannaarehammar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0