mirakelkur


Som sagt idag blir det en lunch i stan som följs med ett återhämtningspass på gymmet. Känner mig tung i benen idag och dom behöver springas ur ½ timme eller nåt sånt. Kommer va sjukt jobbigt men sjukt skönt efteråt. Kan redan känna känslan att åka hem till en cola... haha :)

Har ett annat problem, om jag ska måla naglarna i någon fin färg eller ha utan färg som jag har nu. Kan även meddela att mina naglar växer som ogräs nu för tiden, har tyvärr ingen bra mirakelkur förutom att träna, äta och dricka bra. Äta bra innebär att äta lite av allt. Dricka bra innebär att dricka vatten och cola... hahha... :D

Nu ska jag kika på tv, sen göra mig iordning. Ha en finfin dag!


hittade denna bilden, jag är proffs på att locka hår. Ni ser här på Hannas hår. supersnyggt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0