sponsrad


tror nog minsann att "sällskapet" här hemma kommer bli bra med förvånade när (om) jag gör entré i köket. Känner att hungen börjar göra sig påmind, så får springa ner och hämta en orange tror jag.

MEn jag har redan hunnit med ett arbete, argumentationen på engelska. Det ni! Bara massa företagsekonomi kvar nu. Sen hoppas jag bara på att INTE bli sjuk. Har lånat lite halstabletter av Hanna (ser ut som om hon är sponsrad) och dricker vatten, här tar vi det säkra före det osäkra.



detta vore ju till lurre alltsåååå!!!!

image description
mmmmmmm
image description
en helt vanlig dag i mitt liv... nej. men de va nät jag&Hanna hade Zlatan-marathon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0