hopphopp

Igår tillbringade (?) vi en stund i stallet och ridning stod på schemat, som vanligt! Ibland händer det att det blir lite hoppning och så blev det igår. Hanna hoppade och jag skötte resten, grejen är den att lilla hesten gick superbra vilket alltid är kul! Det kommer inte dröja allt för länge innan nästa pass med hoppning kommer kan jag lova!

Imorgon när vi vaknar är det raka vägen till stallet sen hem och käka, efter det ett litet träningspass. Allergin gör en sjukt trött så man inte orkar nåt men det är bara att bita ihop! Nu ska jag lägga huvudet på min nya kudde och försöka vila en stund! (eftersom det står att det inte går att ladda upp bilder så blir det ingen bild. Tydligen svårt att göra en app som funkar!?!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0